10 استایل دانشجویی دخترانه | ارتباط با ادریس کویر 09131510463

دانشگاه به عنوان یک مکان علمی و آکادمیک نیاز به پوشش مخصوص به خود را دارد. استایل دانشجو می‌تواند با توجه به قوانین متفاوت باشد، همین استایل دانشکده ها با هم تفاوت دارد.

6846

10 استایل دانشجویی دخترانه

دانشگاه به عنوان یک مکان علمی و آکادمیک نیاز به پوشش مخصوص به خود را دارد. استایل دانشجو می‌تواند با توجه به قوانین متفاوت باشد، همین استایل دانشکده ها با هم تفاوت دارد. استایل دانشجویان هنر با دانشجویان دانشکده فنی یا علوم انسانی یکی نیست. مهمترین مساله در داشتن استایل دانشجویی، راحتی است؛ چون در محیط دانشگاه، کلاس یا آزمایشگاه زمان زیادی را با این لباس های می گذرانید.

بسیاری از دانشجویان تمایل به داشتن استایل متفاوتی دارند که این باعث شده استایل دانشجویی در شبکه‌های اجتماعی و در میان دختران و پسران جوان مطرح شود. استایل دانشجویی لباس‌های کژوال یا غیر رسمی است و شامل ترکیب لباس های راحت و شیک است.
در این استایل می توانید هر مدل تیشرت مردانه، پیراهن، مانتوی زنانه، کفش اسپرت، کوله پشتی، شلوار جین، شلوار کتان و آکسسوری مورد علاقه خود را ترکیب کنید و یک استایل دانشجویی جذاب خلق کنید. در استایل کژوال بجز مانتوی دخترانه و پیراهن مردانه، تفاوتی در مدل لباس دخترانه و پسرانه نیست. با توجه به بودجه خود می‌توانید ترکیب لباس‌ها را تغییر دهید و یک استایل جدید را امتحان کنید. 

بیشتر بخوانید: چه مدل هایی برای خانم های لاغر اندام مناسب است؟

در این مطلب 10 استایل دانشجویی را معرفی می کنیم که می توانید با توجه به استایل خود از آنها استفاده کنید و ایده بگیرید. البته بهترین و مهمترین کار کسب اطلاعاتی درباره چرخه رنگ برای استفاده و ترکیب بهتر رنگ ها در خلق استایل های زیبا و منحصر به فرد است.

1-استایل دانشجویی با پافر
پافر در طی چند سال گذشته بسیار محبوب شده است. استفاده از پافر آستین‌دار با یک مانتو ساده بسیار مناسب است. پافر بدون آستین در کنار هودی، پلیور یا مانتو و مقنعه نیز استایل جذابی خواهد بود. بعضی پافرها کمربند هم دارند که پوشیدن آن بسته به شکل بدن شما و انتخاب درست آن خالی از لطف نیست.

2-استایل دانشجویی کلاسیک با بارانی
ترنچ کت یا بارانی در فصل پاییز ضروری است. این آیتم کلاسیک با دوخت ساده، همیشه قابل استفاده است و هیچ وقت از مد نمی‌افتد. بلندی بارانی را با توجه به قد خود انتخاب کنید.

3-استایل دانشجویی با مانتو گشاد
مانتوی گشاد یکی از آیتم‌های ترند و راحت برای ساختن استایل دانشجویی است که در کنار مقنعه، کفش کتانی و شلوار مام فیت، شلوار اسکینی یا شلوار راسته ترکیبی عالی خواهد بود. خانم های لاغر به این نکته دقت داشته باشید که مانتوی گشاد شما را بیش از حد لاغر نشان می دهد.

4-استایل دانشجویی اسپرت
هودی یکی از موارد استایل کژوال و اسپرت است، بهتر است از هودی روی مانتو یا هودی‌های بلند استفاده کنید. هودی با کفش کتانی یک استایل دانشجویی اسپرت منحصر به فرد خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: 10 ترند استایل پاییزی 2022 

5-استایل دانشجویی دخترانه با مانتو یا پالتوی چهارخانه
طرح چهارخانه همیشه محبوب است و در لیست ترندهای جدید هم وجود دارد. ترکیب مانتوی گشاد بلند چهارخانه با شلوار جین و کفش کتانی ظاهری زیبا برای شما می سازد.

برای دیدن مدل های استایل دانشجویی دخترانه به صفحه اینستاگرام ما سربزنید: آدرس ما edris.kavir@

6-استایل دانشجویی با مانتوی کبریتی
مخمل کبریتی یکی از پارچه‌های محبوب فصل پاییز است که با ترکیب مانتوی کبریتی بنا به رنگ آن می توانید هارمونی زیبایی بسازید.

7-استایل دانشجویی با مانتو کمردار
مانتوی کمردار فرم اندام را به فرم ساعت شنی نزدیک می‌کند و باعث باریک‌تر شدن کمر و به طور کلی اندام می‌شود. در استفاده از این مدل دقت داشته باشید که چاقی در ناحیه کمر و شکم و باسن را مورد توجه بیشتر قرار ندهید.

8-استایل دانشجویی اسپرت با کت جین
کت جین ظاهری راحت و در عین حال شیک و اسپرت دارد. استایل سرتاپا جین یعنی کت یا مانتوی جین به همراه شلوار همیشه پرطرفدار است.

بیشتر بخوانید: نکات مهم لباس پوشیدن مردان

9-استایل دانشجویی با مانتو کتی
مانتو کتی گشاد یک استایل نیمه رسمی می سازد و برای محیط دانشگاه بسیار مناسب است. این مانتو در کنار شلوار مام فیت و کفش کتانی استایل دانشجویی دخترانه زیبایی خاصی خواهد داشت. در انتخاب سایز مناسب خود و اندازه سرشانه ها دقت کنید.

10-استایل دانشجویی با حجاب
بسته به شکل اندام می توانید مدل چادر خود را انتخاب کنید، اگر لاغر یا قدبلند هستید، چادرهای عربی، لبنانی و بحرینی انتخاب مناسبی است و اگر درشت اندام هستید از چادر دانشجویی یا چادرهای ساده استفاده کنید.
چادر بیرونی‌ترین پوشش شماست و به هیچ عنوان نباید چروک یا کثیف باشد. قد چادر را متناسب با قامت خود انتخاب کنید تا دست و پاگیر یا زیاد کوتاه نباشد.

باید ها و نباید های یک استایل دانشجویی مناسب 
قوانین مشخصی برای پوشش در دانشگاه وجود دارد و دانشگاه یک محیط رسمی است و شما نمیتوانید هر لباس و تیپ را در آن استفاده کنید.
تمیز و مرتب باشید
اگر شما لباس های جذاب و نامرتب و چروک به تن کنید جنبه منفی تیپ و استایل شما بیشتر به چشم خواهد آمد، پس به تمیز و اتو کشیده بودن لباس ها توجه کنید و اگر لکه ای بر لباستان ایجاد شد آن را به سرعت پاک کنید.

رنگارنگ نپوشید
می توانید رنگ لباستان را با توجه به رشته تحصیلی انتخاب کنید. معمولا دانشجویان رشته هنر لباس های رنگی می پوشند و بیشتر دانشجویان رشته مهندسی تیپ رسمی تری دارند و از رنگ های ملایم استفاده می کنند.
بهتر است در دانشگاه خیلی رنگارنگ لباس نپوشید، لباس هایی را انتخاب کنید که رنگ ملایمی دارند. جوراب را در استایل دانشجویی فراموش نکنید.

بیشتر بخوانید: ست تابستانه مردانه

به جنس لباس توجه کنید
جنس لباس تا حدودی روی تیپ شما تاثیر گذار است. مانتوهای خیلی نخی چندان رسمی نیست، بهتر است مانتوهایی را انتخاب کنید که پارچه اش ترکیبی از نخ و کمی پلاستیک باشد و کمی آهار داشته باشد. البته انتخاب لباسی که به بدن اجازه تنفس بدهد و باعث تعریق زیاد نشود و یا زیاد چروک نشود را به خاطر داشته باشید.

خیلی رسمی نپوشید
دانشگاه یک محیط خیلی غیر رسمی نیست و البته که خیلی هم رسمی نیست. برای یک فضای نیمه رسمی شما هم یک استایل نیمه رسمی بسازید. می توانید از کتانی‌های لژ دار استفاده کنید و یا رنگ های دیگر غیر از مشکی را برای کفش و شلوار خود انتخاب کنید.

همیشه سیاه نپوشید
استفاده از مانتو و مقنعه مشکی راحت است چون چرک تاب است و به راحتی با رنگ های دیگر قابل هماهنگ شدن است اما بهتر است بعضی مواقع از رنگ های دیگر استفاده کنید و زمانی را برای ایجاد یک هارمونی زیبا و موقر به خرج دهید.

استایل چند لایه بسازید
با سرد شدن هوا نیاز به پوشیدن لباس‌های گرم بیشتر خواهد شد، بهتر است استایل چند لایه‌ داشته باشید تا در گرمای هوای ظهر و عصر راحت یک لایه ژاکت یا هودی و یا هر لباس گرم که صبح پوشیده اید کم کنید، این نکته را هم در نظر بگیرید که استفاده از چند لایه لباس را باید با توجه به استایل خود طراحی کنید، خانم های لاغر و قد بلند در استفاده از لباس های چند لایه پرتر به نظر می رسند.

بیشتر بخوانید: ست تابستانه دخترانه

راحت بپوشید
شما ساعات زیادی را دانشگاه می گذرانید، به همین دلیل تا جایی که امکان دارد از لباس‌هایی با سایز مناسب و الیاف طبیعی استفاده کنید تا باحساس راحتی بیشتری داشته باشید. سعی کنید از رنگ‌های روشن استفاده کنید و همیشه آراستگی و تمیزی را با هم همراه کنید.

آدرس ما : يزد، ميدان امام علی(ع) ، بلوار آيت..خامنه ای، فرعی3، توليدی ادريس کوير