ست اسپرت دخترانه | ارتباط با فروشگاه ادریس کویر 09131510463

ست کردن لباس همان هماهنگ کردن مدل و رنگ و جنس لباس ها با هم است. وقتی قرار است لباس هایی را برای خانه یا بیرون از منزل انتخاب کنیم می خواهیم خوب و زیبا به نظر برسیم و اگر عیوب اندامی داریم به چشم نیاید.

484

ست اسپرت دخترانه 

ست کردن لباس همان هماهنگ کردن مدل و رنگ و جنس لباس ها با هم است. وقتی قرار است لباس هایی را برای خانه یا بیرون از منزل انتخاب کنیم می خواهیم خوب و زیبا به نظر برسیم و اگر عیوب اندامی داریم به چشم نیاید. در مورد ست اسپرت معمولا جنس لباس هایی که استفاده می شود مناسب فصل است.

بیشتر بخوانید: 20 ترکیب رنگ پاییزی جذاب برای آقایان

اگر معنی دقیق کلمه اسپرت به معنی ورزش را در نظر بگیریم باید به دنبال لباس های ورزشی هماهنگ بگردیم، در صورتی که ما لباس هایی که با پارچه های بدون نقش و معمولا از جنس تریکو و کشی دوخته شده و شبیه استایل ورزشی است را در خانه یا بیرون از خانه و یا مسافرت و پیاده روی و کوه نوردی نیز استفاده می کنیم.

استایل اسپرت هم راحت است و هم شیک وهیچ گونه محدودیت سنی ندارد، می توان از ویژگی و خصوصیات استایل اسپرت به عدم تفکیک جنسیتی در این استایل اشاره کرد به عبارت ساده خانم ها و آقایان می توانند از یک ست اسپرت در استایل خود استفاده کنند. 
این را هم بدانیم که استایل اسپرت فقط به هودی و شلوار و کتانی و یا سرهمی محدود نمی ‌شود، ست لباس دخترانه به صورت مدل ها و طرح های بسیاری عرضه می شود.
در خرید لباس اسپرت سایز دقیق دور سینه، دور کمر و دور باسن، طول سرشانه، بلندی فاق و قد بالاتنه و همچنین جذب و آزاد بودن لباس توجه کنید، اگر اهل آرایش هستید بهتر است از آرایش ملایم استفاده کنید.
ست های اسپرت و ورزشی شامل ست سویشرت شلوار، ست مانتو شلوار اسپرت و ست گرمکن شلوار می باشد. نیم تنه های اسپرت و لباس های کلاه دار هم در دسته استایل اسپرت بسیار پرطرفدار است. لباس های اسپرت بیشتر شامل تیشرت، بلوز های آستین بلند فینگر دار و کاور های اسپرت می‌باشد که بسیار مورد استفاده در این استایل است.
از انواع دیگر ست های لباس دخترانه از قبیل ست سرهمی تی شرت و شلوارک یا شلوار راحتی دخترانه تا زیر زانو، ست بیلرسوت و ست تی شرت و سویشرت هودی کلاه دار و تونیک و سارافون می توان استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: 7 مزیت پوشیدن لباس کتان

لباس اسپرت دخترانه
در استایل اسپرت استفاده از رنگ های روشن مناسب است، رنگ‌های پاستیلی همچون هلویی، صورتی روشن، موزی، آبی روشن و پسته‌ای  از رنگ‌های پاستیلی هستند که به راحتی با دیگر رنگ‌ها ترکیب می‌شوند و می‌توانند حس سرزندگی و شادابی را به به شما بدهد. در تیپ اسپرت معمولا از پارچه های براق و ساتن استفاده نمی شود، بهتر است از پارچه های ساده و بدون نقش استفاده کنید.
جنس لباس های ورزشی به دلیل فعالیت زیاد و شستشوی مداوم از پارچه های مقاوم است و بهتر است لباس هایی که به بدن اجازه تنفس می دهند و نرم هستند انتخاب کنید، چون اگر از این لباس ها برای ورزش استفاده می کنید تعرق زیادی خواهید داشت.
انعطاف پذیری و  آزادی لباس های اسپرت بسته به فعالیت فرد دارد، اما در گرمکن های ورزشی، سویشرت، لباس و تیشرت های اسپرت بهتر است برش ها به گونه ای طراحی شود که مانع انعطاف و فعالیت فرد نباشد. در استایل اسپرت تنوع و استفاده از برش ها روی لباس، شلوار و تمام آیتم ها متنوع می باشد و در استایل اسپرت ایجاد جذابیت خواهد نمود.
داشتن برش های خاص در لباس‌های اسپرت دخترانه مانند برش های آستین رگلان و حتی کیمونو بسیار راحت و برای استایل اسپرت مناسب می‌باشد.
برای دیدن انواع مدل های اسپرت دخترانه به صفحه اینستاگرام ما سربزنید: آدرس ما edris.kavir@

شلوار اسپرت دخترانه
شلوار ورزشی مشکی یا گرمکن مشکی به همراه تاپ و کتانی، ساده‌ ترین تیپ ورزشی است که در ضمن بسیار ساده و راحت است. سرهمی جین نیز همیشه جذاب و محبوب است. می ‌توانید سرهمی جین به همراه تیشرت یقه گرد، کتانی مشکی و کوله پشتی، به عنوان ست اسپرت دخترانه بسیار جذاب خواهد بود.
شلوارهای اسپرت معمولا جنس های کشی و مقاوم دارند که در مدل های  لگ، اسکینی، برمودا یا به شکل شلوار های معمولی، راسته و دمپا موجود است. شورتک ورزشی و شلوارک  برای ورزش های بستکبال، والیبال، تنیس و… بسیار پر طرفدار می‌باشد.  شلوار های لگ و اسکینی نیز با طرح های بسیار متنوع و یا کاملا ساده و برش دار برای ست اسپرت دخترانه طراحی می شود.  
شلوار های اسپرت معمولا دارای طرح و خطوطی کنار پهلوی شلوار هستند که معروف ترین این شلوارها،شلوار سه خطه یا دو خط برند آدیداس است.  همچنین شلوار های گت دار که در قسمت مچ پا جمع می‌شود برای این استایل مناسب و زیباست.

بیشتر بخوانید: چه رنگ هایی شما را لاغر تر نشان می دهد؟

کفش اسپرت دخترانه
اگر از چرخه رنگ اطلاع داشته باشید بهتر می توانید رنگ ها را در کنار هم بچینید، در تیپ اسپرت کفش مناسب کفش کتانی، کفش اسنیکر و کفش‌هایی با پاشنه تخت است، کفش پاشنه بلند جزو تیپ اسپرت نیست. کالج‌ و صندل‌ و کفش کتانی لژدار برای دختران کوتاه قد مناسب است.

کیف اسپرت دخترانه
استفاده از کیف‌های پرزرق و برق و مجلسی نیز برای تیپ اسپرت مناسب نیست. در عوض می توانید از کیف‌های کج یک طرفه، کوله پشتی، کیف مدرسه و کیف دانشگاه برای تیپ تکمیل ست اسپرت استفاده کنید. در انتخاب رنگ کیف‌ها نیز بهتر است از رنگ‌های شاد استفاده نمایید. استفاده از یک طیف رنگی در انتخاب رنگ کیف با رنگ کفش هماهنگی و زیبایی خاصی در ست اسپرت دخترانه خواهید داشت. می توانید از ترکیب اسپرت و کژوال نیز بهره بگیرید.

اکسسوری اسپرت دخترانه
اکسسوری همیشه یک استایل ساده و تکراری را جذاب و جدید می‌کند، در استایل اسپرتی دخترانه اکسسوری های خاص و متفاوتی وجود دارد که به راحتی می توان با لباس هماهنگ کرد.
در استایل اسپرت استفاده از زیورآلات زیاد توصیه نمی‌شود اما می توان به صورت دلخواه از انواع اکسسوری سبک و کوچک استفاده کرد. ساعت های مچی با بند های سیلیکونی، ساعت های گام شمار و اسپرت برای این استایل مناسب هستند. هدبند، کلاه های آفتابی لبه دار و یا کلاه هایی که فقط نقاب دارند در استایل اسپرت استفاده می‌شود. می توان از زیورآلات پارچه ای و چوبی نیز استفاده کرد.