ست اسپرت مردانه | ارتباط با فروشگاه ادریس کویر 09131510463

گرمکن ورزشی، تیشرت، سویشرت ورزشی، هودی، کاپشن و کتانی تنها موارد اسپرت مردانه و فقط برای استفاده در باشگاه و ورزش نیست، تیپ اسپرت معمولا استفاده از لباس های راحت و غیر رسمی است که برای مسافرت و مهمانی های خودمانی نیز قابل استفاده می باشد.

1170

ست اسپرت مردانه

گرمکن ورزشی، تیشرت، سویشرت ورزشی، هودی، کاپشن و کتانی تنها موارد اسپرت مردانه و فقط برای استفاده در باشگاه و ورزش نیست، تیپ اسپرت معمولا استفاده از لباس های راحت و غیر رسمی است که برای مسافرت و مهمانی های خودمانی نیز قابل استفاده می باشد. این نوع لباس ها معمولا از جنس تریکو و کشی دوخته شده است.
استایل اسپرت هم راحت است و هم شیک وهیچ گونه محدودیت سنی ندارد، می توان از ویژگی و خصوصیات استایل اسپرت به عدم تفکیک جنسیتی در این استایل اشاره کرد به عبارت ساده خانم ها و آقایان می توانند از یک ست اسپرت در استایل خود استفاده کنند. 

جنس لباس های ورزشی به دلیل فعالیت زیاد و شستشوی مداوم از پارچه های مقاوم است و بهتر است لباس هایی که به بدن اجازه تنفس می دهند و نرم هستند انتخاب کنید، چون اگر از این لباس ها برای ورزش استفاده می کنید تعرق زیادی خواهید داشت.
انعطاف پذیری و  آزادی لباس های اسپرت بسته به فعالیت فرد دارد، اما در گرمکن های ورزشی، سویشرت، لباس و تیشرت های اسپرت بهتر است برش ها به گونه ای طراحی شود که مانع انعطاف و فعالیت فرد نباشد.

بیشتر بخوانید: ست اسپرت دخترانه

لباس ‌های ورزشی در هر فصل، بسته به نیاز پوشش و محافظت از بدن متفاوت است، در فصول بهار و تابستان،‌ تیشرت و شلوار، در فصل پاییز، سویشرت و هودی و در فصل زمستان که هوا سردتر می ‌شود، کاپشن هم به آن اضافه می‌ شود. در انتخاب کاپشن هیچ محدودیتی وجود ندارد، کاپشن ‌های بلند و هم کاپشن ‌های کوتاه بنا به قد و اندام باید درست انتخاب شود. در فصل تابستان، شلوارک یا شلوار نارک ‌تر بپوشید و در فصل زمستان، شلوارهای ضخیم.
معمولا شلوارهای ورزشی مشکی و طوسی پر طرفدار هستند و استایل جذابی و دارند. این شلوارها را می ‌توان با رنگ ‌هایی مانند قرمز، مشکی، سفید، طوسی، سبز و سرمه ای، هماهنگ کرد، همچنین می توانید از تیشرت‌ ها و سویشرت ‌های طرح دار نیز استفاده کنید.

شلوار مناسب برای استایل اسپرت مردانه
انتخاب شلوار برای سبک اسپرت مردانه متنوع است. شلوارهای جین، شلوارهای کتان، شلوارهای با طرح ارتشی، شلوارهای جیب دار و گرمکن ‌های ورزشی بنا به استایل و قد و وزنتان قابل انتخاب و استفاده هستند.
در مورد استایل اسپرت هم شلوارهایی با رنگ خنثی، مثل خاکستری، مشکی و سرمه ای را انتخاب کنید تا بتوانید آن ‌ها را با دیگر لباس ‌ها و کفش هایتان ست کنید.
شلوارهای جیب ‌دار برای استایل اسپرت مردانه مناسب هستند، همچنین می ‌توانید شلوارهای چهارخانه به همراه کالج اسپرت مردانه بپوشید.

بیشتر بخوانید: 20 ترکیب رنگ پاییزی جذاب برای آقایان

شلوار جین نیز به راحتی با همۀ رنگ ‌ها و لباس ‌ها هماهنگ می شود؛ شلوار جین به همراه کُت اسپرت و یا تیشرت بسیار جذاب خواهد بود. انتخاب کتانی برای شلوار جین هیچ محدودیتی ندارد و می‌ توانید هر رنگ و مدلی را انتخاب کنید، حتی کفش کالج اسپرت مردانه و کفش‌ های چرمی را می ‌توان با شلوار جین پوشید.
برای دیدن انواع مدل های اسپرت دخترانه به صفحه اینستاگرام ما سربزنید: آدرس ما edris.kavir@

لباس ‌های مناسب استایل اسپرت مردانه
برای استایل اسپرت مردانه گزینه های زیادی وجود دارد و به لباس های ورزشی محدود نمی شود. تیشرت‌، پیراهن‌، ژاکت، کاپشن و سویشرت، همه و همه، برای استایل اسپرت مردانه مناسب هستند. انتخاب تیشرت نیز بسته به اندام شما و رنگ پوستتان قابل استفاده است، در صورتی که لاغر اندام هستید بهتر است از تیشرت ‌های آستین کوتاه مردانه استفاده نکنید، قد تیشرت هم بسته به بلندی قد شما باید انتخاب شود، افراد لاغر و قد بلند بهتر است تیشرت ها یا پیراهن های بلند انتخاب نکنند.
پیراهن  های اسپرت مردانه از لحاظ طرح، رنگ و مدل، بسیار متنوع هستند، استفاده از رنگ های روشن اندام را درشت تر نشان می دهد و برای افراد ریز نقش مناسب تر است، افراد لاغر و بلند بهتر است از رنگ تیره استفاده نکنند، این موارد برای افراد توپر برعکس است.
پیراهن چهارخانه مردانه اسپرت بای افراد چاق مناسب نیست و برعکس افراد لاغر می توانند لباس های نقش دار بپوشند به ویژه این که افراد لاغر اندام از لباس های با خط افقی و افراد توپر از پیراهن های با خط عمودی استفاده کنند.  پیراهن ‌های چهارخانه به همراه شلوار جین ساده بسیار زیبا و شکیل خواهد بود.

بیشتر بخوانید: 7 مزیت پوشیدن لباس کتان

پیراهن ساده اسپرت مردانه هم با شلوار جین و هم با شلوارهای اسپرت کتان زیباست؛ در ضمن، پیراهن جین اسپرت مردانه هم انتخاب مناسبی است. البته در انتخاب لباس به فصل هم توجه داشته باشید.
افراد لاغر و قد بلند در فصل های بهار و پاییز می توانند پیراهن جین را روی تیشرت ‌های ساده و طرح‌ دار بپوشند و دکمه‌ های آن را باز بگذارند، این مدل لباس پوشیدن چند لایه به توپر نشان دادن بدن کمک می کند. در فصول سرد سال هم هودی، سویشرت، کاپشن، کت (کوتاه و بلند) و ژاکت را استفاده کنید. افراد لاغر اندام بهتر است لباس های زیاد ضخیم نپوشند.

کت اسپرت مردانه
کت اسپرت مردانه، در مقایسه با کت و شلوار رسمی و کت بلیزر مردانه، غیر رسمی‌ تر است و استایل مردانۀ غیر رسمی، بسیار مناسب است. کت اسپرت مردانه باید کاملا راحت باشد و حرکت شما را محدود نکند.
کت اسپرت از کت رسمی گشاد تر  است و به شما اجازه می ‌دهد تا در صورت نیاز، سویشرت بپوشید. کت اسپرت، به ظرافت کت‌ های بلیزر و کت و شلوار رسمی نیست و برای دوخت آن از پارچه ‌های ضخیم‌ تر استفاده می ‌شود. معمولا کت‌ های اسپرت از جنس پارچه ‌های پشمی و فاستونی هستند که برای همه فصول مناسب نیست.
کت ‌های اسپرت با طرح‌ چهارخانه مورب بسیار پرطرفدارند. پارچه‌ هایی با بافت دزشت معمولا به رنگ‌ های قهوه ‌ای، سبز، خاکستری و آبی کت اسپرت به حساب می آیند.
گاهی عناصر تزیینی مثل وصله پشت آرنج به این کت ‌ها اضافه می‌ شود؛ بعضی کت‌ های اسپرت هم یقۀ برگردان دارند تا بهتر از سر و گردن شخص محافظت کنند. کت ‌های اسپرت به همراه شلوار جین و شلوار کتان استایل جذابی خواهند ساخت.

بیشتر بخوانید: چه رنگ هایی شما را لاغر تر نشان می دهد؟

کفش مناسب برای استایل اسپرت
در استایل اسپرت مردانه، می  توانید کفش‌ های کالج و کفش ‌های چرمی هم به جز کتانی بپوشید.

اکسسوری و استایل اسپرت
ساعت مناسب مهم‌ ترین اکسسوری برای هرگونه استایلی است. اگر از دستبند استفاده می کنید دستبندهای چرمی، سیلیکونی و فلزی، هر سه، برای استایل اسپرت مردانه مناسب هستند. در فصول سرد، شال گردن استایل اسپرت زمستانی ‌تان را به مراتب جذاب ‌تر خواهد کرد.
معمولا کوله پشتی، کیف یه وری و کیف کمری مردانه، برای استایل اسپرت مردانه بسیار مناسب به شمار می‌ روند.