✅تیشرت زنانه آستین کوتاه 09131510463

تی شرت های نخی معمولا قیمت مناسبی دارند و رنگ ها را بسیار خوب نشان می دهند.

229

تیشرت زنانه آستین کوتاه 

تیشرت نخی
تی شرت های نخی معمولا قیمت مناسبی دارند و رنگ ها را بسیار خوب نشان می دهند. رنگ های تی شرت های 100% پنبه ای بر روی هیچ پارچه دیگری نمایان نخواهد شد. این تیشرت ها نرم هستند و بدن قابلیت تنفس در این لباس را خواهد داشت.

تیشرت پلی استر
پلی استر کمی نرم‌تر ازپارچه تیشرت های 100% پنبه است. پلی استر یک الیاف شیمیایی است و در برابر حرارت، آب و چروک و پارگی مقاوم تر از پنبه است. همچنین کشش بیشتری به تی شرت می دهد.پلی استرها بجز پارچه در اقلام زیادی از جمله بطری، فیلم و برزنت استفاده می شوند. همچنین جزء اصلی بسیاری از روکش های چوبی مانند پیانو و قایق ها است. قیمت تیشرت پلی استر بیشتر از تیشرت نخی است و ماندگاری بیشتری نیز دارد.

بیشتر بخوانید: ویژگی های پارچه دورس

تیشرت با پارچه ترکیبی
این پارچه ترکیبی از سه پنبه، پلی استر، و ابریشم مصنوعی است. پارچه ریون یک پارچه غیر طبیعی است، اما مصنوعی نیز به حساب نمی آید چون از یک ماده آلی یعنی خمیر چوب تولید شده است.

کنف
کنف عمر طولانی دار اما پوشاک کنفی زیاد قدیم نیستند،لباس های از جنس کنف بسیار راحت هستند و با جذب مقادیر زیادی دی اکسید کربن به طور فعال سیاره زمین را از گرمایش نجات می دهد.  پارچه های پنبه ای، پنبه ای و پلی استر برای چاپ تصویر بسیار مناسبند.

بامبو
بامبو خاصیت ضد باکتریایی و رطوبت گیر دارد و برای تولید تیشرت محبوب است. این نوع تی شرت ها انتخاب خوبی برای تمرین های ورزشی و دویدن هستند چون دما را پایین نگه می دارند و تحمل یک روز گرم تابستان را برای مصرف کننده آسان تر کنند.

ویسکوز
ویسکوز از انواع پارچه ریون است و از خمیر چوب تولید می شود و بعضی از خواص مشابه با ابریشم مصنوعی را نیز دارد، اما به دلیل حذف رطوبت ورزش بسیار مناسب است. 

بیشتر بخوانید: نحوه تشخیص نخ رینگ از اپن 

سایز و اندازه در خرید تیشرت
در خرید لباس و از جمله تیشرت احساس راحتی در لباس اصلی‌ترین معیار است، طبیعی است که بعد از مدتی، پارچه تیشرت کمی کش بیاید و شل شودف بنابراین موقع خرید از مدل‌های فیت یا Slim Fit استفاده نمایید تا این مورد را حذف کنید. 

تفاوت فیت و سایز 
فیت به فرم کلی بدن اشاره دارد، پس شخصی با میان تنه کشیده‌ باید تی شرت‌ بلند انتخاب کند. معمولا روی برچسب تیشرت‌ها نوع فیت یا طراحی آن‌ها مشخص شده است؛ به طور کلی فیت‌ها در سه دسته تقسیم بندی می شوند:
اسلیم فیت Slim Fit
اسلیم فیت برای افرادی با جثه‌های ریز مناسب است، در نوع دوخت اسلیم به دوخت پارچه در انحناهای مختلف بدن اهمیت زیادی داده می‌شود؛ این فیت بیشتر برای خانم‌ها مناسب است.

فیت معمولی Regular Fit
این فیت برای بیشتر افراد با انواع فرم‌ بدن مناسب می باشد.

بیشتر بخوانید: تفاوت نخ پنبه شانه شده و کارد 

فیت بزرگ Big/Tall
این فیت برای افراد قد بلند طراحی شده است.

صفحه اینستاگرام ما: آدرس ما edris.kavir@

درزهای تیشرت
موقع خرید تی شرت همیشه به دوخت یقه، آستین‌ها و لبه پایینی لباس دقت کنید، در خرید آنلاین نیز روی عکس زوم کنید و درز و دوخت‌ها را به خوبی بررسی نمایید. توصیخ می شود از هر برند ناشناسی بصورت آنلاین خرید نکنید.
دوخت دور آستین، یقه و اطراف سرشانه با کیفیت یکسره است و جایی قطع نمی‌شود؛ شرکت ها و کارگاه های معتبر معمولا این دوخت را دوبله می‌کنند و به جای یک بار دوخت، دو بار دوخت می‌روند تا احتمال در رفتگی دوخت و ایجاد درز به حداقل برسد.
جا دکمه و دوخت دکمه‌ها هم از دیگر مسائل مهم دیگر است که باید موقع خرید به آن توجه شود. بهتر است محکم بودن دوخت دکمه‌ها را چک کنید، دوخت های بی کیفیت و سری دوزی‌های بد و با عجله دوخت دکمه‌ها را محکم نمی‌کنند و جا دکمه‌‎ها را تنگتر یا گشادتر از دکمه می‌گیرند.
نکته دیگر در زمان خرید تیشرت های مدل دار جیب‌ها هستند. همیشه دوخت جیب را بررسی کنید، جیب را کمی به سمت بالا بکشید و از نحوه دوخت مطمئن شوید.
اگر متوجه شدید لباس در اطراف یقه یا سرآستین‌ها جمع شدهبه این معنی است که دوخت بسیار فشرده انجام شده است. دوخت یک تیشرت با کیفیت در محدوده ی کشباف ها نباید موجدار باشد.

بیشتر بخوانید: پارچه دورس گلکسی 

خرید تیشرت با توجه به برچسب
لیبل یا Label لباس، مانند شناسنامه آن لباس است. روی این برچسب اطلاعاتی شامل جنس پارچه، کشور تولید کننده، نحوه شستشو و نگهداری، سایز و فیت نوشته می‎شود. لیبل تی شرت‌ها معمولا در قسمت یقه یا کنار یکی از پهلوها دوخته می شود. به همین دلیل بهتر است این لیبل زبر نباشد.
بعضی برندها لیبل لباس را با استفاده از لیزر، برش می‌دهند و این باعث می شود در اطراف لیبل زبری بوجود بیاید و باعث آزار پوست شود، بنابراین به جنس لیبل دقت کنید و لباسهایی که که دور لیبلشان دوخته شده است خرید کنید.

شستشوی پارچه استات
استات جزو الیاف مصنوعی است و با دیگر الیاف مخلوط می شود تا پارچه زیبا و راحتی تهیه شود. استات به خوبی تمیز می شود، قبل از شستشو برچسب مراقبت لباس را بررسی کنید. پارچه استات را با آب سرد بشویید. استات جزو فیبرهای ضعیف است و با پیچ خوردن، فشردن یا گرما آسیب می بیند.
بهتر است از ترکیبات ملایم تمیزکننده های دستی، و از چرخه ملایم دستگاه برای این لباس‌ ها استفاده شود. لباس استات را با درجه حرارت پایین اتوکشی کنید و برای حفظ درخشش و زیبایی پارچه هنگام اتو کردن، از یک پارچه نخی بر روی لباس استفاده نمایید.

شستشوی پلی استر
پس از شستشو، لباس های پلی استر را به صورت نیمه مرطوب و با حرارت کم خشک کن تنظیم کنید تا آبگیری شوند. وقتی لباس ها کمی مرطوب هستند آنها را از خشک کن خارج کرده و آویزان کنید تا چروک نشوند. برای اتو کشی از دمای بسیار پایین اتو استفاد کنید چون پلی استر زیر حرارت زیاد ذوب می شود.

بیشتر بخوانید: پارچه دورس پنبه

آدرس ما : يزد، ميدان امام علی(ع) ، بلوار آيت الله خامنه ای، فرعی3، توليدی ادريس کوير