خرید عمده تیشرت زنانه 03538216763

تیشرت نوعی بلوز پارچه ای و بسیار راحت برای خانم ها و آقایان است و چون شکل بدنه و آستین هایش این بلوزها شبیه به شکل حرف انگلیسی T است، تی شرت نامیده شده است.

198

خرید عمده تیشرت زنانه

تیشرت چیست؟
تیشرت نوعی بلوز پارچه ای و بسیار راحت برای خانم ها و آقایان است و چون شکل بدنه و آستین هایش این بلوزها شبیه به شکل حرف انگلیسی T است، تی شرت نامیده شده است. شکل قدیمی تی شرت دارای آستین کوتاه و یقه گرد بوده است.

با این که تی‌شرت زنانه T-shirt عمر طولانی ندارد اما یکی از متداول ترین لباس‌ها در تمام دنیا است و به‌عنوان یکی از اصلی ‌ترین لباس‌های مردان و زنان استفاده می شود. در ابتدا تیشرت ها لباس های زیر بودند، ابتدا لباس زیر یکسره به دو قسمت بالاتنه و پایین تنه تقسیم شد، قسمت بالاتنه در دو نوع بادگمه و بدون دگمه به حد کافی بلند بود تا به زیر خط کمربند برسد.

بیشتر بخوانید: زیرپوش مردانه نیم آستین

در اواخر قرن نوزدهم معدنچیان و کشتی گیران این لباس را به عنوان پوشش مناسب در محیط های گرم استفاده می کردند. به مرور زمان، تیشرت از شکل لباس زیرهای تغییر یافت و در اواسط قرن بیستم از لباس زیر به لباس معمولی مورد استفاده عموم تبدیل شد.
تیشرت ها خیلی زود محبوب شدند چون پوشیدن آنها راحت و بی دردسر بود و به راحتی شستشو میشد و ارزان بود. در دوره رکود بزرگ، تیشرت لباس اکثر افرادی بود که در هنگام انجام کارهای مربوط به مزرعه یا مرتع و همچنین زمان های دیگر پوشیده می شد. 

مراحل تولید تیشرت 
در بیشتر تولیدی ها مراحل تولید تیشرت کاملا اتوماتیک شده و معمولا شامل دستگاه برش پارچه با لیزر یا واتر جت می باشد. تیشرت یقه هفت به گونه ای تولید شده اند که اگر زیر آنها لباس زیر پوشیده شود دور یقه مشخص نخواهد شد.

(شما می توانید همین حالا در خصوص سفارش عمده تیشرت زنانه با شماره 03538216763 تماس بگیرید.)

مزایای استفاده از تیشرت 
اولین مزیت تیشرت سبک بودن و خنک بودن آن در تابستان است. یکی از علت های استفاده از تیشرت به جز اسپرت، شیک و راحت بودن، تنوع بسیار زیاد و رنگ بندی های متنوع است که مورد پسند انواع سلیقه ها می باشد. تیشرت های روزهای گرم سال بسیار مناسب هستند و به راحتی با شلوار جین هماهنگ می شوند.
تیشرت درحال حاضر یک لباس پرکاربرد برای کودکان، نوجوانان، جوانان، میان سالان و حتی سالمندان در هر جنسیتی محسوب می شود. تی‌ شرت زنانه راحت‌ترین نوع لباس در منزل و یا مهمانی‌های خودمانی است.

بیشتر بخوانید: زیرپوش مردانه رکابی

انواع مدل تیشرت
تیشرت یقه گرد
اولین بار ملوان های آمریکایی از تیشرت های یقه گرد استفاده کردند، چون لباسی بسیار راحت و خنک بود. خانم ها نیز جزو طرفداران استفاده از تی شرت های یقه گرد هستند که البته رنگ و طرح های متنوع تری نسبت به تیشرت آقایان دارند.

تیشرت یقه هفت
تیشرت های یقه هفت برعکس تیشرت های یقه گرد برای افراد با بالاتنه درشت و بزرگ مناسب است، شکل یقه هفت بالاتنه را جمع تر نشان می دهد. این مدل یقه برای افراد کوتاه قد هم مناسب است و قسمت بیشتری از گردن نمایان شده و قد شخص را بلندتر نشان می دهد.

تیشرت یقه دار (Polo shirt)
تیشرت های یقه دار یا پولوشرت، رسمی ترین نوع تیشرت هستند و در مقایسه ی دیگر تیشرت ها در مکان های خاص و نسبتا رسمی قابل استفاده هستند، همراه با مانتو های جلو باز به خوبی می توان از این مدل تیشرت استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: تیشرت مردانه یقه دکمه دار آستین کوتاه

جنس پارچه تیشرت 
جنس تیشرت ها به از پارچه های کشی، سبک و با قیمت مناسب تهیه می شوند که به راحتی قابل شستشو باشند. این پارچه ها معمولا کشباف یا ژرسه هستند که در مقایسه با پیراهن های تهیه شده از پارچه های پشمی، بافت نرم تری دارند. بعضی از نمونه های جدید تیشرت بافته شده و یکپارچه و بدون درز هستند چون در ماشین های بافتنی مدور بافته می شوند.

سایز و اندازه در خرید تیشرت
در خرید لباس و از جمله تیشرت احساس راحتی در لباس اصلی‌ترین معیار است، طبیعی است که بعد از مدتی، پارچه تیشرت کمی کش بیاید و شل شودف بنابراین موقع خرید از مدل‌های فیت یا Slim Fit استفاده نمایید تا این مورد را حذف کنید. 

تفاوت فیت و سایز 
فیت به فرم کلی بدن اشاره دارد، پس شخصی با میان تنه کشیده‌ باید تیشرت‌ بلند انتخاب کند. معمولا روی برچسب تیشرت‌ها نوع فیت یا طراحی آن‌ها مشخص شده است؛ به طور کلی فیت‌ها در سه دسته تقسیم بندی می شوند:

(جهت سفارش عمده تیشرت زنانه با شماره 03538216763 تماس بگیرید)

اسلیم فیت Slim Fit
اسلیم فیت برای افرادی با جثه‌های ریز مناسب است، در نوع دوخت اسلیم به دوخت پارچه در انحناهای مختلف بدن اهمیت زیادی داده می‌شود؛ این فیت بیشتر برای خانم‌ها مناسب است.

بیشتر بخوانید: تیشرت مردانه آستین کوتاه

فیت معمولی Regular Fit
این فیت برای بیشتر افراد با انواع فرم‌ بدن مناسب می باشد.

فیت بزرگ Big/Tall
این فیت برای افراد قد بلند طراحی شده است.

صفحه اینستاگرام ما: آدرس ما edris.kavir@

درزهای تیشرت
موقع خرید تیشرت همیشه به دوخت یقه، آستین‌ها و لبه پایینی لباس دقت کنید، در خرید آنلاین نیز روی عکس زوم کنید و درز و دوخت‌ها را به خوبی بررسی نمایید. توصیخ می شود از هر برند ناشناسی بصورت آنلاین خرید نکنید.
دوخت دور آستین، یقه و اطراف سرشانه با کیفیت یکسره است و جایی قطع نمی‌شود؛ شرکت ها و کارگاه های معتبر معمولا این دوخت را دوبله می‌کنند و به جای یک بار دوخت، دو بار دوخت می‌روند تا احتمال در رفتگی دوخت و ایجاد درز به حداقل برسد.

جا دکمه و دوخت دکمه‌ها هم از دیگر مسائل مهم دیگر است که باید موقع خرید به آن توجه شود. بهتر است محکم بودن دوخت دکمه‌ها را چک کنید، دوخت های بی کیفیت و سری دوزی‌های بد و با عجله دوخت دکمه‌ها را محکم نمی‌کنند و جا دکمه‌‎ها را تنگتر یا گشادتر از دکمه می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: تیشرت ساده مردانه آستین کوتاه 

نکته دیگر در زمان خرید تیشرت های مدل دار جیب‌ها هستند. همیشه دوخت جیب را بررسی کنید، جیب را کمی به سمت بالا بکشید و از نحوه دوخت مطمئن شوید.
اگر متوجه شدید لباس در اطراف یقه یا سرآستین‌ها جمع شدهبه این معنی است که دوخت بسیار فشرده انجام شده است. دوخت یک تیشرت با کیفیت در محدوده ی کشباف ها نباید موجدار باشد.

آدرس ما : يزد، ميدان امام علی(ع) ، بلوار آيت الله خامنه ای، فرعی3، توليدی ادريس کوير