خرید عمده تیشرت مردانه - 03538216763

در خرید تیشرت معمولا باید به چند نکته مهم برای یک انتخاب مناسب و درست توجه کرد

188

خرید عمده تیشرت مردانه

در خرید تیشرت معمولا باید به چند نکته مهم برای یک انتخاب مناسب و درست توجه کرد که به شرح این موارد می پردازیم:

وزن پارچه
وزن پارچه در ظاهر و احساس راحتی در یک لباس بسیار مهم است، وزن پارچه با gsm (گرم در هر متر مربع) مشخص می شود، وزن 1 تا 150 پارچه سبک وزن است، 150 تا 350 وزن متوسط،  gsm ۳۵۰به بالا پارچه با وزن سنگین را تعیین می کند. راه ساده ‌تر برای تعیین وزن پارچه توجه به ضخامت پارچه است، پارچه های نازک مانند حریر پارچه های سبکی هستند. پارچه با بافت و ضخامت متوسط مانند پنبه برای پیراهن، بلوز و لباس مناسب است و پارچه ضخیم مانند پشم و کتان برای تهیه لباس کاربرد دارد.

وزن پارچه تیشرت
برای تیشرت مردانه، وزن متوسط برای تعیین پارچه مناسب است، پارچه سنگین برای فصل بهار و پاییز مناسب است.

بیشتر بخوانید: خرید عمده تیشرت زنانه 

نوع پارچه تیشرت
پارچه به دو دسته کلی تقسیم می‌ شود و بافته می ‌شود:
1-پارچه هایی که با اتصال و پیوند حلقه ها با یکدیگر تولید می شوند و الگوهایی مانند یک ردیف کوچک بافته شده‌ در سطح پارچه می سازند.
2-بافت همبند که با گذر از رشته ‌های متقاطع با زاویه قائمه تولید می‌ شودو الگوهایی مانند مربع های کوچک درسطح پارچه دیده می شود.
معمولا برای تیشرت از پارچه کتانی استفاده می شود، بافت کتانی مقاوم و ضد چروک و ارتجاعی است و راحتی بیشتری نسبت به پارچه دیگر برای مصرف کننده خواهد داشت.

نوع پارچه مناسب تیشرت مردانه
ریب (شیار دار)
این پارچه شیاردار از کشباف شل تر است و طراحان اغلب برای استفاده از این پارچه برای تیشرت استفاده می کنند و اغلب بند را به یقه اضافه می کنند تا از افتادن یقه و از دست دادن شکل یقه جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: زیرپوش مردانه نیم آستین

جرسی (کشباف)
جرسی پارچه ای کشش متوسطی دارد و از ترکیب الیاف طبیعی مانند پنبه و الیاف مصنوعی تولید می ‌شود، این پارچه برای تیشرت مناسب و محبوب است. جرسی به چهار دسته دیگر تقسیم می‌ شود: تک جرسی، جرسی دوبل، جرسی درهم بافته و ژاکارد.

ترکیب پارچه در تیشرت مردانه
پارچه ۱۰۰ ٪ پنبه
پارچه ۱۰۰ ٪ پنبه مواد انتخابی برای تیشرت سفید است و نرم و خنک و قابل تنفس نیست هست، پارچه پنبه ای در طول روزهای آفتابی بسیار مناسب است.

ترکیب پنبه – پلی استر
تشخیص ۱۰۰ ٪ پنبه آسان است و با ترکیب کمی از یک پلی استر چروک شدن پارچه کاهش خواهد یافت و آب رفت تیشرت پس از شستن ایجاد نخواهد شد، اما پلی استر قابل تنفس نیست و می ‌تواند کمی گرم باشد.

بیشتر بخوانید: زیرپوش مردانه رکابی

ترکیب بامبو – پنبه
این یک ترکیب از الیاف بامبو و پنبه تولید می‌ شود، الیاف بامبو از سلولز بامبو به جای فیبر واقعی بامبو ساخته می شود که در نتیجه یک پارچه بسیار صاف تولید خواهد شد که بدون اتو کشی نیز مناسب است و این پارچه بسیار راحت اما بسیار گران است.

ترکیب پنبه – ویسکوز
ریون که بیشتر به نام ویسکوز معروف شده است از درختان قسمت‌های چوبی گیاهان تولید می‌ شود ونتیجه نهایی الیاف نرم و لطیف ویسکوز است، با این حال ویسکوز به راحتی چروک می شود و هم چنین سفت و سخت است و  به بدن می‌ چسبد.

رنگ پایه تیشرت
سیاه، سفید، خاکستری و رنگ ‌های خاکی معمولا رنگ های مردانه محسوب می ‌شوند و برای تیشرت مردها محبوب ‌تر هستند، اماتیشرت ها با انبوهی از رنگ ها تولید می شوند. رنگ ‌های روشن مانند سبز، هلویی یا آبی نیز برای آقایان بسیار مناسب است. این رنگ ها شخص را پر انرژی نشان می دهد و در مقابل رنگ های تیره ‌تر چهره را افسرده نشان می دهد. به یاد داشته باشید هیچ قانون یا محدودیتی در رنگ تیشرت وجود ندارد و هر شخص بنا به ذوق و سلیقه خود می تواند رنگ دلخواه خود را انتخاب نماید.

بیشتر بخوانید: تیشرت مردانه یقه دکمه دار آستین کوتاه

چاپ روی تیشرت
تیشرت های ساده و بدون پرطرفدارتر است اما چاپ عکس روی تیشرت می تواند نقطه کانونی ظاهر کلی شخص باشد و چاپ روی لباس، شخصیت و عقاید شما را تاکید نماید.
طرح هایی که روی تیشرت مردانه چاپ می شود معمولا راه راه یا شطرنجی است، اما طرح های متفاوتی نیز در بازار وجود دارد. روش های چاپ روی تیشرت نسبت به نوع پارچه متفاوت است.

شستشوی پلی استر
پلی استر را می توان با آب گرم شست، توصیه می شود قبل از شستشو به برچسب لباس توجه نمایید. پس از شستشو، لباس های پلی استر را به صورت نیمه مرطوب و حرارت کم در ماشین خشک کن تنظیم و پس از آبگیری، زمانی که هنوز لباس ها کمی مرطوب هستند از خشک کن خارج کرده، آویزان کنید تا چروک نشوند. در صورت چروک شدن، اتو کشی را با دمای بسیار پایین انجام دهید، چون پلی استر زیر حرارت زیاد ذوب می شود.

شستشوی ویسکوز
پارچه‌های ویسکوز و کشی جزو الیاف مصنوعی هستند و مقاومت بسیار خوبی دارند و به‌راحتی می‌توان آن‌ها را با ماشین لباسشویی شست. توصیه می شود درجه حرارت ملایم و مناسب انتخاب کنید تا لباس شل نشود، حرارت زیاد می‌تواند این لباس ها را از حد معمول بیشتر می کند.
پارچه‌های ویسکوز مقاومت خوبی دارند، اما آنها را با لباس‌های ضخیم نشویید، بهتر است شستشوی این پارچه با آب سرد انجام شود.

صفحه اینستاگرام ما: آدرس ما edris.kavir@

شستشوی لباس های نخی
الیاف نخ دارای لطافت و خاصیت طبیعی بودن است و در هر آب و هوایی قابل استفاده است، اما پارچه های نخی دارای خاصیت آبرفت هستند  و اگر با آب سرد شسته شود امکان آبرفت لباس بسیار کمتر خواهد شد. شستشو با آب سرد می تواند از بی رنگ شدن لباس نخی جلوگیری می کند. در صورت خشک کردن لباس های نخی با حررات زیاد امکان آبرفت آن ها وجود دارد.

بیشتر بخوانید: تیشرت مردانه آستین کوتاه

شستشوی استات
برای پارچه های استات از روش خشکشویی استفاده نمایید. بهتر است لباس های استات با آب ولرم و شوینده ملایم شسته شود و دور از حررات ملایم خشک شود.

شستشوی پارچه های کشی و یا استرجی
برای شستن پارچه های کشی توصیه می شود این کار با دست انجام شود و یا در ماشین لباسشویی و با درجه الیاف مصنوعی شستشوی این لباس ها انجام گیرد. برای شستن این لباس ها از سفید کننده استفاده نکنید چون به الیاف پارچه صدمه خواهد زد.
بهتر است که لباس های کشی سفید و رنگی را با هم در ماشین لباسشویی نیندازید و برای اتو کردن این لباس ها از درجه حررات پایین اتو استفاده نمایید.

آدرس ما : يزد، ميدان امام علی(ع) ، بلوار آيت الله خامنه ای، فرعی3، توليدی ادريس کوير