سفارش عمده تیشرت زنانه | 03538216763

تیشرت ها بیشترین کاربرد را در انواع لباس خانم ها دارند. تیشرت ها در طرح ها و رنگ های متفاوت و بنا به سلیقه قشرهای مختلف تولید می شوند.

166

سفارش عمده تیشرت زنانه

تیشرت ها بیشترین کاربرد را در انواع لباس خانم ها دارند. تیشرت ها در طرح ها و رنگ های متفاوت و بنا به سلیقه قشرهای مختلف تولید می شوند. این لباس ها بسیار راحت و آماده استفاده در هر ساعت از شبانه روز هستند. تنوع تیشرت های زنانه و دخترانه بیشتر از تیشرت های مردانه است. 

انواع تیشرت های زنانه
پولوشرت زنانه
به تیشرت های یقه دار که در ورزش هایی مثل تنیس و یا چوگان از آن ها استفاده می شود پولوشرت گفته می شود.  فرق این پلو شرت ها با تیشرت این است که در پلوشرت ها، جلوی یقه چند دکمه دارند. جنس این تیشرت ها از نخ های بافتنی و الیاف مصنوعی و یا ابریشم است.

بیشتر بخوانید: خرید عمده تیشرت نخی مردانه

برای یک استایل کژوال می توان از این پولوشرت ها استفاده کرد. پلوشرت ها به راحتی با دامن ، کت و شلوار اسپرت ست می شود. آستین این پلوشرت ها نسبت به تی شرت بلندتر است، پلوشرت‌ها به پیراهن گلف هم معروفند. در نیمه اول سال این پولوشرت ها متناسب با تناژ پوست قابل استفاده هستند. 

تیشرت ورزشی زنانه
تیشرت های ورزشی زنانه جزو لباس های راحت و پر کاربرد است. این تیشرت ها، بیشتر در باشگاه های ورزشی استفاده می شود و ظاهری زیبا و ماندگاری بالایی دارند، این تیشرت ها برای ورزش‌هایی مانند یوگا، بدنسازی،پیاده روی و دوچرخه سواری استفاده می شود و از پارچه های کشی تولید شده است.
به دلیل کشی بودن جنس هیچ محدودیتی در انجام حرکات هنگام استفاده از آنها احساس نمی شود. تی شرت های ورزشی به دلیل منافذی که در بافتشان دارند، باعث تنفس پوست می شوند و به همین دلیل بسیار راحت بوده و لباس خشک نگه داشته می شود.

تیشرت یقه هفت زنانه
تیشرت های یقه هفت گردن و بالاتنه را بلندتر نشان می دهد. هنگام پوشیدن تیشرت های یقه هفت آرایش خانم ها به تیشرت برخورد نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: خرید عمده تیشرت نخی زنانه

تیشرت یقه گرد زنانه
تیشرت های یقه گرد بسیار پرطرفدار هستند و در رنگ ها و طرح های متفاوت تولید می شوند. این لباس برای استایل های رسمی و غیر رسمی قابل استفاده هستند. بیشترین نوع تولید تیشرت یقه گرد و تک رنگ است و برای استایل کژوال بسیار مناسب است. می ‌توان این تیشرت ها را همراه شلوار جین، شلوارک، دامن اسپرت هم ست کرد.

تیشرت تونیک دخترانه
تیشرت تونیک ها در مدل های مجلسی اسپرت تولید می شود چون خانم ها بسته به مکانی که حاضر می شوند نیاز به پوشش بیشتری دارند. این لباس ها  را می توان با شلوار جین هماهنک نمود. تونیک های مجلسی با جوراب شلواری یا شلوار های پارچه ای گشاد یا راسته نیز بسیار زیباست، معمولا اندازه این تونیک ها تا بالای زانو است.

تیشرت نیم تنه دخترانه
تیشرت های نیم تنه برای خانم هایی که بالاتنه باریک و ریزی دارند بسیار مناسب است. این تیشرت ها در باشگاه ها ورزشی بیشتر استفاده می شود و احساس راحتی بیشتر در هنگام ورزش کردن دارد. تیشرت های نیم تنه با شلوار های خط دار ورزشی و یا شلوارک، لگ یا ساپورت به خوبی ست می شود. 

بیشتر بخوانید: خرید عمده تیشرت مردانه

جنس پارچه تیشرت 
جنس تیشرت ها به از پارچه های کشی، سبک و با قیمت مناسب تهیه می شوند که به راحتی قابل شستشو باشند. این پارچه ها معمولا کشباف یا ژرسه هستند که در مقایسه با پیراهن های تهیه شده از پارچه های پشمی، بافت نرم تری دارند. بعضی از نمونه های جدید تیشرت بافته شده و یکپارچه و بدون درز هستند چون در ماشین های بافتنی مدور بافته می شوند.

سایز و اندازه در خرید تیشرت
در خرید لباس و از جمله تیشرت احساس راحتی در لباس اصلی‌ترین معیار است، طبیعی است که بعد از مدتی، پارچه تیشرت کمی کش بیاید و شل شودف بنابراین موقع خرید از مدل‌های فیت یا Slim Fit استفاده نمایید تا این مورد را حذف کنید. 

تفاوت فیت و سایز 
فیت به فرم کلی بدن اشاره دارد، پس شخصی با میان تنه کشیده‌ باید تی شرت‌ بلند انتخاب کند. معمولا روی برچسب تیشرت‌ها نوع فیت یا طراحی آن‌ها مشخص شده است؛ به طور کلی فیت‌ها در سه دسته تقسیم بندی می شوند:

بیشتر بخوانید: خرید عمده تیشرت زنانه

اسلیم فیت Slim Fit
اسلیم فیت برای افرادی با جثه‌های ریز مناسب است، در نوع دوخت اسلیم به دوخت پارچه در انحناهای مختلف بدن اهمیت زیادی داده می‌شود؛ این فیت بیشتر برای خانم‌ها مناسب است.

فیت معمولی Regular Fit
این فیت برای بیشتر افراد با انواع فرم‌ بدن مناسب می باشد.

فیت بزرگ Big/Tall
این فیت برای افراد قد بلند طراحی شده است.

صفحه اینستاگرام ما: آدرس ما edris.kavir@

درزهای تیشرت
موقع خرید تی شرت همیشه به دوخت یقه، آستین‌ها و لبه پایینی لباس دقت کنید، در خرید آنلاین نیز روی عکس زوم کنید و درز و دوخت‌ها را به خوبی بررسی نمایید. توصیخ می شود از هر برند ناشناسی بصورت آنلاین خرید نکنید.

دوخت دور آستین، یقه و اطراف سرشانه با کیفیت یکسره است و جایی قطع نمی‌شود؛ شرکت ها و کارگاه های معتبر معمولا این دوخت را دوبله می‌کنند و به جای یک بار دوخت، دو بار دوخت می‌روند تا احتمال در رفتگی دوخت و ایجاد درز به حداقل برسد.
جا دکمه و دوخت دکمه‌ها هم از دیگر مسائل مهم دیگر است که باید موقع خرید به آن توجه شود. بهتر است محکم بودن دوخت دکمه‌ها را چک کنید، دوخت های بی کیفیت و سری دوزی‌های بد و با عجله دوخت دکمه‌ها را محکم نمی‌کنند و جا دکمه‌‎ها را تنگتر یا گشادتر از دکمه می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: زیرپوش مردانه نیم آستین

نکته دیگر در زمان خرید تیشرت های مدل دار جیب‌ها هستند. همیشه دوخت جیب را بررسی کنید، جیب را کمی به سمت بالا بکشید و از نحوه دوخت مطمئن شوید.
اگر متوجه شدید لباس در اطراف یقه یا سرآستین‌ها جمع شدهبه این معنی است که دوخت بسیار فشرده انجام شده است. دوخت یک تیشرت با کیفیت در محدوده ی کشباف ها نباید موجدار باشد.

سفارش عمده تی شرت زنانه را از طریق شماره تلفن  03538216763 به ادریس کویر بسپارید.