✅سفارش عمده تیشرت مردانه | 03538216763

اولین موردی که در خرید تیشرت و لباس که به آن توجه می شود جنس پارچه ای است. پارچه ها در دو نوع تخت بافت و گردباف بافته می شوند.

161

سفارش عمده تیشرت مردانه

اولین موردی که در خرید تیشرت و لباس که به آن توجه می شود جنس پارچه ای است. پارچه ها در دو نوع تخت بافت و گردباف بافته می شوند. تار و پود پارچه های پارچه های تخت بافت به صورت دو گروه نخ در جهت مخالف به هم بافته شده اند. این پارچه ها که به پارچه های نساجی نیز معروفند معمولا در تولید پیراهن و مانتو استفاده می شوند.

پارچه های گردباف فقط از پود و به صورت حلقوی و دایره وار بافته می شوند، این پارچه های در تولید تیشرت بکار می روند و از نظر نوع بافت و نوع نخ به کار رفته انواع مختلفی دارند که بعضی از آنها را بصورت خلاصه شرح می دهیم:

بیشتر بخوانید: سفارش عمده تیشرت زنانه

پنبه ای
پنبه از دیرباز در تولید لباس مورد استفاده بوده است. پارچه پنبه ای یکرو نسبتا نازک و خنک است و در تولید تیشرت های آستین کوتاه و تابستانی بسیار مناسب است. نوع دورو این پارچه با ضخامت دو برابر به عنوان تیشرت آستین بلند  پاییزه و زمستانی به بازار عرضه می شود.

فانریب پنبه 
پارچه فانریب از انواع پارچه های گردبافت با درجه کشسانی بالاتری نسبت به پنبه ساده یک رو می باشد. Rib در انگلیسی به معنیی کش است. این نوع پارچه ها بیشتر در تولید تیشرت اندامی و تیشرت های زنانه مورد استفاده قرار می گیرد.

پلی استر پنبه
پارچه هایی که از الیاف طبیعی بدست می آیند دارای طول عمر پایین، قیمت بالا و آبرفت هستند ولی وقتی به الیاف طبیعی پنبه درصدی پلی استر پنبه اضافه شود این نقطه ضعف ها نیز حذف می شود. هرچه درصد پلی استر پارچه بیشتر باشد، راحتی و قیمت تیشرت کاهش می یابد.

بیشتر بخوانید: خرید عمده تیشرت نخی مردانه

فلامنت
فلامنت از پارچه های گردبافتی است که غالبا مصرف ورزشی دارد و لَخت و سبک است. پارچه فلامنت یک پارچه مصنوعی با رنگ پذیری بالا در چاپ سابلیمیشن می باشد.

اسپان
پارچه اسپان از ترکیب مشخصی از پنبه و الیاف پروپیلن و فلامنت تولید می شود. تیشرت اسپان در ایران اغلب در چاپ سابلیمیشن بکار برده می شود. حالت مصنوعی و پلاستیک این تیشرت ها پرطرفدار نیست.

جودون
پارچه جودون با یک رو از انواع گردبافت است و در تولید این پارچه از هر نخی مثل پنبه یا پلی استرپنبه و یا دیگر انواع نخ استفاده می شود. عمده تولید این پارچه در تولید پولوشرت یا همان تیشرت یقه دار است.

بیشتر بخوانید: خرید عمده تیشرت نخی زنانه

انواع تی‌شرت مردانه
تیشرت یقه هفت
تیشرت با یقه‌ای به شکل حرف V برای افرادی که شانه‌های پهن، صورت گرد و هیکل درشت دارند مناسب است.

تیشرت یقه گرد
تیشرت یقه گرد برای کسانی که چهره‌های کشیده و شانه‌های منحنی یا شیب دار دارند مناسب است و اندام‌ آنها بهتر و متعادل‌تر نشان می دهد.

تیشرت‌های یقه Y(هلنی)
یقه این مدل تیشرت ترکیبی از یقه‌ی هفت و گرد است. در تی شرت‌های هنلی یقه تا روی سینه برش خورده و با یک ردیف دکمه قابل باز یا بسته شدن است. انتخاب تیشرت‌هایی با یقه Y شکل برای افرادی که سینه‌های برجسته و پهن دارند مناسب است و موجب می شود اندام آنها عضلانی‌تر به نظر برسد.

بیشتر بخوانید: خرید عمده تیشرت مردانه 

تیشرت‌های هودی
هودی نوعی سوییشرت و یا ژاکت است با یک کلاه متصل است. هودی‌ها با قد آستین‌های کوتاه و بلند و در جنس‌ها و کیفیت‌های متفاوت تولید می شوند.

تیشرت‌های اسلیم فیت (Slim)
تیشرت‌های فیت از پارچه‌هایی با کشسانی بالا تولید می شوند تا فرم بدن را به خوبی نشان دهد. تی شرت‌های‌ چسبان بدن برای افرادی که اندام متناسبی دارند بسیار مناسب است و بیشترین استفاده را در کنار اورشرت‌ها و ژاکت‌ها خواهد داشت.

تیشرت های اورسایز
تیشرت‌های بگی لزوما اورسایز نیستند، این سبک تیشرت‌ها در قسمت آستین پهن است و ایستایی کمی دارد. هنگام استفاده از تیشرت‌های گشاد، از شلوار‌های اسکینی و فیت استفاده نکنید. این نوع تی شرت برای افرادی که کمی چاق هستند مناسب است.

تیشرت جیب دار
این تی شرت ها معمولا در سمت چپ سینه یک جیب دارند که می تواند انواع مختلف داشته باشد و با یک رنگ مکمل روی تیشرت همخوانی خواهد داشت.

تیشرت گرافیکی
معمولا روی تمام جلوی این نوع تیشرت عکسی به طور گرافیکی چاپ شده که معمولا برای جوانان و نوجوانان مناسب است.

تیشرت پرینتی
روی این تیشرت ها مانند تیشرت گرافیکی از رنگ ها و طرح هایی که کل تیشرت را پر کرده استفاده نمی شود، اما معمولا نوشته یا طرحی روی جلوی تی شرت چاپ شده است.

بیشتر بخوانید: خرید عمده تیشرت زنانه 

پولو شرت مردانه
این نوع لباس، بیشتر برای موقعیت های رسمی و فصول گرم تر سال مورد استفاده قرار می گیرد.

اندازه آستین انواع تیشرت مردانه
تیشرت بدون آستین
این نوع تیشرت ها معمولا بعنوان لباس های باشگاه کاربرد دارد، چون عضلات رو بیشتر نشان می دهد.

صفحه اینستاگرام ما: آدرس ما edris.kavir@

تی شرت نیم آستین
آستین این نوع تیشرت تا بالای بازو هاست و شونه ها رو می پوشاند.

تیشرت آستین کوتاه
متداول ترین انواع تیشرت مردانه آستین کوتاه است که معمولا بلندی آستین تا بالای آرنج است.

تیشرت آستین بلند مردانه
این نوع آستین نیز تا مچ دست است و می توان کمی آن را تا زد.

بیشتر بخوانید: زیرپوش مردانه نیم آستین 

آستین کپ
کپ، تیشرت‌هایی هستند که در قسمت آستین برش یکسره با تیشرت دارند و به همین جهت شانه‌ها را پهن نشان می دهد.

آستین رگلان
تیشرت آستین رگلان در دو مدل آستین سه ربع و آستین بلند تهیه و تولید می شود. آستین رگلان برش و طراحی لباس بازی بیسبال است. در این مدل، برش آستین از یقه تیشرت شروع می شود و می تواند در رنگی متفاوت با لباس تهیه شود.

سفارش عمده تی شرت مردانه را از طریق شماره تلفن 03538216763 به ادریس کویر بسپارید.