سفارش عمده تیشرت نخی زنانه 🔱 03538216763

اولین نکته ای که باید در خرید لباس و از جمله تیشرت زنانه مورد توجه قرار داد جنس آن است، تا حد امکان جنس باکیفیت تهیه کنید و ضد پرز بودن و این که کمتر آبرفت داشته باشد و چروک شود را درنظر داشته باشید.

166

سفارش عمده تیشرت نخی زنانه

انتخاب تیشرت مناسب برای خانم ها
اولین نکته ای که باید در خرید لباس و از جمله تیشرت زنانه مورد توجه قرار داد جنس آن است، تا حد امکان جنس باکیفیت تهیه کنید و ضد پرز بودن و این که کمتر آبرفت داشته باشد و چروک شود را درنظر داشته باشید.
تیشرت های نخ و پنبه بعلت عرق را در خود نگه نمی دارند و خنک تر هستند، برای روزهای گرم تابستان تیشرت هایی با رنگ های روشنتر کاربرد بیشتری دارد.

به جز تیشرت مشکی و سفید می توان براحتی هررنگی را که مناسب با رنگ پوست شماست انتخاب کنید.
اکسسواری مخصوصا ساعت یا عینک تاثیر زیادی در زیباتر نشان دادن استایل بانوان خواهد داشت، اما به این نکته نیز دقت داشته باشید که در استفاده از آنها زیاده روی نکنید. در مقاله های این سایت می توانید اکسسوری های مناسب هر مدل اندامی را مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید: سفارش عمده تیشرت مردانه

مدل یقه تیشرت بسته به نوع اندام می تواند متفاوت باشد، پتیشرت های سه دکمه معمولا برای هرتیپی مناسب است بخصوص برای افرادی که عرض شانه کوچک یا گردن ظریفی نسبت به بالاتنه دارند. تیشرت های یقه هفت برای ظریف تر و بلند تر نشان دادن بالاتنه و تیشرت های یقه گرد برای حجیم تر نشان دادن بالاتنه انتخاب های بسیار مناسبی هستند.
قبل از انتخاب لباس، به موقعیت مکانی خود توجه کنید و بررسی کنید استایل انتخابی شما با موقعیت تناسب دارد یا خیر.
تیشرتی را انتخاب کنید که بیش از اندازه تنگ و چسبان یا شل و گشاد نباشد، البته تیشرت های لانگ و اور سایز استثناء هستند، همچنین دقت داشته باشید درز شانه ها دقیقا روی قسمت انتهایی شانه قرار گیرند و آستین ها هماهنگ با طول دست باشند. طول تیشرت باید حدودا چهار سانتی متر از کمربند پایین تر قرار بگیرد.

(جهت سفارش عمده تیشرت زنانه با شماره 03538216763 تماس بگیرید)

سعی کنید بیشتر از قیمت، کیفیت لباس را در نظر بگیرید،تا در هزینه تیشرت هایی که قرار است مجددا در آینده خریداری کنید صرفه جویی کرده باشید.
تیشرت های چاپ دار را با توجه به استایل خود و موقعیت مکانی که قصد استفاده از تی شرت را دارید انتخاب کنید، استفاده از لوگوها و علائم بزرگ و نوشته های با معنای نامناسب و سمبل های کارتونی برای خانم ها توصیه نمی شود.
تی شرت های چاپی طرفداران خاص خود را دارد، در صورتی که تصویر روی تیشرت مناسب اندام شماست و با محلی که می خواهید تی شرت را بپوشید تناسب دارد آن را خرید کنید. 

بیشتر بخوانید: سفارش عمده تیشرت زنانه

روش های چاپ روی تیشرت
چاپ تیشرت روش های به روش های مختلفی انجام می شود و هر کدام مزایا و معایب و محدودیت هایی دارند. با کیفیت ترین این روش ها چاپ سابلیمیشن و DTF است اما قیمت چاپ سابلیمیشن برای چاپ طاقه پارچه به صرفه تر است و از طرفی سریع ترین و پر کاربرد ترین روش هاست.
چاپ دی تی اف روی جنس های مختلف و حتی پارچه های رنگی قالب اجرا است.  پرکاربرد ترین آنها  چاپ سیلک اسکرین است. برای آشنایی بیشتر به طور مختصر روش های مختلف چاپ توضیح داده می شود.

1 – چاپ اسکرین
چاپ اسکرین برای روی تیشرت پر کاربردتر است. نام کامل این روش چاپ سیلک اسکرین است. یک توری پلاستیکی که سیلک یا ابریشم مصنوعی است روی یک قاب ثابت می شود. یک ماده ضد آب فضایی توری که نمی‌خواهیم رنگ از آن عبور کند را مسدود می کند. این قاب شابلون نامیده می شود.
توری بر روی پارچه بدون حرکت قرار می‌گیرد و جوهر بر روی توری جاری می‌شود. قسمت هایی که به مواد ضد آب آغشته نشده است جوهر را عبور می‌دهد و و روی پارچه قرار می گیرد. برای هر رنگ به یک شابلون نیاز است و مواد ضد آب مطابق طرح روی هر شابلون طوری ثابت می شود که رنگ های دیگر را می پوشاند. اصول کار ساده است اما انجام آن نیاز به صبر و حوصله دارد. 

2 – چاپ طرح بصورت مستقیم (DTG)  direct to garment
انجام این روش آسان است، اما به دانش و مهارت کافی در کار با چاپگر و تنظیم آن نیاز دارد. نمام چیزی که نیاز دارید  یک چاپگر مخصوص (DTG) و جوهر است.

بیشتر بخوانید: خرید عمده تیشرت نخی مردانه

DTG مانند چاپگر های جوهر افشان رومیزی عمل می کند، فقط این چاپگر چاپ را روی پارچه انجام می دهد. برای انجام این روش ابتدا باید طرح مورد نظر طراحی شود و یا طرح آماده وارد فتوشاپ شود و با خلاقیت بر روی پارچه پیاده سازی گردد. 

صفحه اینستاگرام ما: آدرس ما edris.kavir@

3 – سابلیمیشن (چاپ تصعید رنگ)
سابلیمیشن روی بلوزها یا یا پارچه های رنگ روشن، به خوبی قابل اجراست. خدمات چاپ سابلیمیشن هزینه بر است اما در نهایت کاری بسیار باکیفیت ارائه خواهد شد. انجام این کار نیاز به دانش زیادی در حیطه ی سابلیمیشن دارد. این روش برای چاپ روی پلی استرها، عالی است، اما برای پاچه های نخی اصلا مناسب نیست.
برای چاپ سابلیمیشن به رنگ سابلیمیشن یا جوهر تصعید نیاز دارید که در اثر حرارت بخار شده و به خورد الیاف پارچه می رود و ماندگاری زیادی دارد. برای چاپ سابلیمیشن به یک دستگاه چاپ دیجیتال و یک پرس حرارتی نیاز است.
از این روش هم نیز می توان بسیاری از تصاویر را بر روی اشیاء دیگر غیر از نساجی مانند چاپ روی لیوان استفاده کرد . همچنین چاپ سابلیمیشن نیاز به یک کاغذ خاص برای انتقال رنگ دارد که این کاغذها از کاغذ انتقال جوهر افشان ارزان تر است، اما جوهر متعادل سازی این روش بسیار گران می باشد.

4 – چاپ DTF direct to film
در این روش اول طرح مورد نظر با یک پرینتر رومیزی و یا یک دستگاه پلاتر صنعتی بر روی یک فیلم مخصوص شفاف چاپ می شود و بعد به وسیله پرس حرارتی طرح چاپ شده بر روی پارچه انتقال داده می شود. برای انجام این مرحله باید تی شرت را درون دستگاه پرس حرارتی قرار دهیم تا رنگ روی کاغذ کاملا نرم شده و به پارچه بچسبد.

بیشتر بخوانید: خرید عمده تیشرت نخی زنانه

بعد از آن، کاغذ ترانسفر براق یا همان فیلم را روی پارچه جدا می کنیم، تا طرح مورد نظر بر روی بلوز به جای بماند.  این روش از نظر مراحل انجام کار به سابلیمیشن بسیار شبیه است. تفکیک رنگ ها و وضوح کار به چاپ سابلیمیشن شبیه تر است اما جنس رنگ آن به چاپ سیلک شبیه تر است. بین روش های چاپ تیشرت این روش به تازگی جای خود را باز کرده است و به سرعت در حال رشد است.

(شما می توانید همین حالا در خصوص سفارش عمده تیشرت زنانه با شماره 03538216763 تماس بگیرید.)

5 – برش وینیل(چاپ حرارتی)   
این روش مانند شبرنگ هایی است که روی شیشه فروشگاه ها استفاده می شود، با این تفاوت که از وینیل مخصوص برای پارچه استفاده می‌شود. پس از این که وینیل برش داده شد به وسیله یک پرس حرارتی بر روی پارچه چسبانده می‌شود. از این روش برای شماره زدن روی لباس های ورزشی و همجنین طرح های بسیار ساده یک رنگ و یا نهایتا سه رنگ استفاده می‌شود.

در بیشتر موارد از وینیل به عنوان کاغذ ترانسفر استفاده می‌شود که یک طرف آن دارای مواد چسبنده و در طرف مقابل دارای یک نوار چسبنده است. هنگامی که طرح خود را پرینت گرفتید و آن را روی تیشرت گذاشته و با استفاده از حرارت بالا و فشار، طرح را روی تی شرت منتقل می کنید. نوار جداشدنی معمولا سمت براق است و باید از طرح اصلی جدا شود.

بیشتر بخوانید: خرید عمده تیشرت مردانه

چاپ لیبل روی تیشرت نیز معمولا به همین روش انجام می‌شود. قبل از شروع چاپ حرارتی، باید جزئیات مربوط به زمان پرس حرارتی و راهنمای دما به صورت دقیق مطالعه و اجرا شود. این روش شاید ارزانترین روش چاپ تیشرت است که عمر و دوام کمتری نیز نسبت به روش‌های دیگر دارد.

سفارش عمده تی شرت زنانه را از طریق شماره تلفن 03538216763 به ادریس کویر بسپارید.