سفارش عمده تیشرت نخی مردانه | 03538216763☑

تی شرت رایج ترین نوع لباس قابل استفاده برای خانم‌ها و آقایان است. لباسی کهب ه دلیل راحتی در تمام فصول سال قابل استفاده است.

183

سفارش عمده تیشرت نخی مردانه

پارچه مناسب تولید تیشرت 
تیشرت رایج ترین نوع لباس قابل استفاده برای خانم‌ها و آقایان است. لباسی که به دلیل راحتی در تمام فصول سال قابل استفاده است. پارچه مناسب برای تهیه تیشرت باید خنک و ضدحساسیت باشد و به راحتی چروک نشود. انواع مختلف پارچه های مناسب تهیه تیشرت در بازار وجود دارد که به پرفروش‌ترین‌ و پرمصرف ترین آنها می پردازیم.

ریب (شیار دار)
این پارچه شیاردار از کشباف شل تر است و طراحان اغلب برای استفاده از این پارچه برای تیشرت استفاده می کنند و اغلب بند را به یقه اضافه می کنند تا از افتادن یقه و از دست دادن شکل یقه جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: سفارش عمده تیشرت نخی زنانه

جرسی (کشباف)
جرسی پارچه ای کشش متوسطی دارد و از ترکیب الیاف طبیعی مانند پنبه و الیاف مصنوعی تولید می ‌شود، این پارچه برای تیشرت مناسب و محبوب است. جرسی به چهار دسته دیگر تقسیم می‌ شود: تک جرسی، جرسی دوبل، جرسی درهم بافته و ژاکارد.

(جهت سفارش عمده تیشرت زنانه با شماره 03538216763 تماس بگیرید)

ترکیب پارچه در تیشرت مردانه
پارچه ۱۰۰ ٪ پنبه
پارچه ۱۰۰ ٪ پنبه مواد انتخابی برای تیشرت سفید است و نرم و خنک و قابل تنفس نیز هست، پارچه پنبه ای در طول روزهای آفتابی بسیار مناسب است. این پارچه‌ها تعریق بدن را کم می‌کند و با داشتن منافذ بسیار ریز، باعث گردش هوا روی پوست می شود و به این ترتیب فرد احساس گرما نخواهد داشت. تیشرت‌ های نخ پنبه کمتر چروک می‌شوند.

ترکیب پنبه – پلی استر
تشخیص ۱۰۰ ٪ پنبه آسان است و با ترکیب کمی از یک پلی استر چروک شدن پارچه کاهش خواهد یافت و آب رفت تیشرت پس از شستن ایجاد نخواهد شد، اما پلی استر قابل تنفس نیست و می ‌تواند کمی گرم باشد. پارچه‌های پلی استر از الیاف مصنوعی بافته شده‌اند.
این پارچه‌ها معمولا برای دوخت تیشرت‌های ورزشی بکار برده می شوند، به راحتی شسته می‌شوند و خیلی سریع خشک می‌شوند، به همین دلیل برای دوخت لباس ورزشی از پارچه‌های پلی استر استفاده می شود.

بیشتر بخوانید: سفارش عمده تیشرت مردانه

ترکیب بامبو – پنبه
این یک ترکیب از الیاف بامبو و پنبه تولید می‌ شود، الیاف بامبو از سلولز بامبو به جای فیبر واقعی بامبو ساخته می شود که در نتیجه یک پارچه بسیار صاف تولید خواهد شد که بدون اتو کشی نیز مناسب است و این پارچه بسیار راحت اما بسیار گران است.

ترکیب پنبه – ویسکوز
ریون که بیشتر به نام ویسکوز معروف شده است از درختان قسمت‌های چوبی گیاهان تولید می‌ شود ونتیجه نهایی الیاف نرم و لطیف ویسکوز است، با این حال ویسکوز به راحتی چروک می شود و هم چنین سفت و سخت است و  به بدن می‌ چسبد.

پارچه ویسکوز تیشرتی از بهترین پارچه ها برای تولید انواع تیشرت زنانه است. الیاف ویسکوز طبیعی هستند ولی گاهی اوقات پارچه ویسوز تی شرتی ارزان تر از پارچه های پنبه ای است. پارچه ویسکوز تی شرتی کشی می باشد و هم برای تی شرت های آزاد و هم تیشرت های جذب استفاده می شود، سبک، خنک و بسیار نرم است.

صفحه اینستاگرام ما: آدرس ما edris.kavir@

پارچه تیشرت جودون
پارچه مناسب دیگر برای دوخت تیشرت جودون است که در انواع مختلف در بازار موجود است. پارچه جودون پنبه کمی خنک‌تر است، کیفیتی دارد و چروک نمی‌شود و به راحتی شسته می‌شود. 
به دلیل استفاده از الیاف نخ لاکرا، این پارچه قیمت بالایی دارد و تی شرت‌های برندهای مختلف معمولا از این نوع پارچه دوخته می‌شوند. جودون پلی‌استر نیز نوع دیگر پارچه جودون است که درصد الیاف مصنوعی بیشتری دارد.

بیشتر بخوانید: سفارش عمده تیشرت زنانه 

پارچه تیشرتی تریکو
در دوخت بعضی از تیشرت‌ها از پارچه تریکو نخی استفاده می شود و در بعضی تریکوها،‌ کمی الیاف مصنوعی استفاده می شود. تریکو متداول‌ترین پارچه برای دوخت تیشرت است. پارچه‌های تریکو از جنس پنبه، پلی‌استر،‌ ویسکوز و ملانژ تولید می‌شوند که هر کدام مزایا و معایب خاص خودشان را دارند.

رنگ پایه تیشرت
سیاه، سفید، خاکستری و رنگ ‌های خاکی معمولا رنگ های مردانه محسوب می ‌شوند و برای تیشرت مردها محبوب ‌تر هستند، اماتیشرت ها با انبوهی از رنگ ها تولید می شوند. رنگ ‌های روشن مانند سبز، هلویی یا آبی نیز برای آقایان بسیار مناسب است. این رنگ ها شخص را پر انرژی نشان می دهد و در مقابل رنگ های تیره ‌تر چهره را افسرده نشان می دهد.
به یاد داشته باشید هیچ قانون یا محدودیتی در رنگ تیشرت وجود ندارد و هر شخص بنا به ذوق و سلیقه خود می تواند رنگ دلخواه خود را انتخاب نماید.

(شما می توانید همین حالا در خصوص سفارش عمده تیشرت زنانه با شماره 03538216763 تماس بگیرید.)

چاپ روی تیشرت
تیشرت های ساده و بدون پرطرفدارتر است اما چاپ عکس روی تیشرت می تواند نقطه کانونی ظاهر کلی شخص باشد و چاپ روی لباس، شخصیت و عقاید شما را تاکید نماید.
طرح هایی که روی تیشرت مردانه چاپ می شود معمولا راه راه یا شطرنجی است، اما طرح های متفاوتی نیز در بازار وجود دارد. روش های چاپ روی تیشرت نسبت به نوع پارچه متفاوت است.

بیشتر بخوانید: خرید عمده تیشرت نخی مردانه 

شستشوی پلی استر
پلی استر را می توان با آب گرم شست، توصیه می شود قبل از شستشو به برچسب لباس توجه نمایید. پس از شستشو، لباس های پلی استر را به صورت نیمه مرطوب و حرارت کم در ماشین خشک کن تنظیم و پس از آبگیری، زمانی که هنوز لباس ها کمی مرطوب هستند از خشک کن خارج کرده، آویزان کنید تا چروک نشوند. در صورت چروک شدن، اتو کشی را با دمای بسیار پایین انجام دهید، چون پلی استر زیر حرارت زیاد ذوب می شود.

چند نکته در زمان خرید تیشرت 
1-به جنس پارچه تیشرت دقت کنید.
2-تیشرت با پارچه نخ پنبه برای همه سلیقه ها مناسب است.
اگر تعریق زیادی دارید، از پارچه‌های با جنس پلی‌استر استفاده نکنید.
3-پارچه تریکو مردانه در طرح‌ها و انواع مختلف در دوخت تیشرت مردانه استفاده می شود.
4-دقت کنید پارچه تیشرت رنگ ندهد، مخصوصا در بعضی مدل ها اگر رنگ‌ها در هم برود باعث می شود لباس بعد از یک بار شستن دیگر قابل استفاده نباشد.
5-بهترین پارچه برای تیشرت مردانه جودون و پنبه تیشرتی است، چون بادوام است، چروک نمی‌شوند و در ساعات طولانی در محل کار به راحتی قابل استفاده است و به راحتی شسته می شود.

سفارش عمده تی شرت مردانه را از طریق شماره تلفن 03538216763 به ادریس کویر بسپارید.