اصول ست کردن شومیز مناسب فصل بهار - 03538216763

شومیز زنانه همیشه پرکاربرد است و به راحتی در استایل‌های متنوع قابل ترکیب و استفاده است.

186

اصول ست کردن شومیز مناسب فصل بهار

شومیز زنانه همیشه پرکاربرد است و به راحتی در استایل‌های متنوع قابل ترکیب و استفاده است. انتخاب اکسسوری‌های مناسب و هماهنگ با شومیزهای زنانه، جذابیت استایل را بیشتر خواهد کرد. بلوز زنانه که برای باز و بسته شدن قسمت جلو آن از دکمه یا زیپ استفاده می‌شود، شومیز نام دارد.
شومیزهای حریر یا ساتن رسمی و مجلسی است و شومیزهای نخی غیررسمی تر و در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف و متنوعی در بازار  وجود دارد. در این مقاله درباره ست کردن این مدل لباس صحبت می کنیم.

شومیز به عنوان زیر سارافونی
به جای استفاده از انواع تیشرت‌ زیر سارافون؛ می توانید از شومیزهای با طرح ها و رنگ های مختلف در مهمانی‌ها و دورهمی‌های دوستانه استفاده نمایید. می توانید برای انتخاب درست تر از چرخه رنگ کمک بگیرید. رنگ های در یک طیف انتخاب کنید یا رنگ هایی که با هم به راحتی هماهنگ می شود را برگزینید. انتخاب شومیز نقش دار در کنار سارافون ساده با توجه به رنگشان را نیز امتحان کنید.

بیشتر بخوانید: استایل شیک تابستانی زنانه 

گره زدن شومیز 
استفاده از تاپ و کراپ تاپ در استایل‌های روزانه و رسمی در بهار و تابستان بسیار مناسب است و اگر به آن شومیز حریر یا نخی روی کراپ تاپ نیز استفاده کنید ترکیب بسیار زیبایی خواهد شد، اما یک روش جدید را امتحان کنید؛  به جای بستن دکمه‌های آن از گره زدن استفاده کنید و استایل جدیدی که خلق کرده اید لذت ببرید. از این ترکیب در کنار انواع دامن و شلوارهای مختلف می توانید استفاده کنید.
برای کامل تر و زیباتر شدن استایل استفاده از اکسسوری‌ها و زیورآلات را فراموش نکنید. همواره به ترکیب رنگ و نقش لباس ها بنا به تیپ و اندام خود توجه کنید.

مانتو کتی و شومیز
مانتو کتی به انواع مدل های لباس خانم ها اضافه شده که می توان از انواع شومیز برای زیر آن‌ها استفاده کرد. البته به جنس کت و شومیز دقت کنید که استفاده هر دوی این ها باعث گرمی و کلافه شدن شما نشود. شلوارهای جین و پارچه ای را برای فصل بهار با این استایل ترکیب کنید. از شال و روسری با رنگ مناسب در کنار این ترکیب غافل نشوید.

شومیز بلند 
انواع شومیزهای بلند و اورسایز به عنوان مانتو قابل استفاده هستند و یک استایل کژوال و روزانه می سازند و برای استفاده در طول روز مناسبند. شومیزهای بلند در مدل های جلو بسته و جلو باز وجود دارند، در صورت از شومیزهای جلو باز می توانید از تیشرت‌های تک رنگ و یا طرح دار و شلوار جین مام استایل استفاده کنید. 

بیشتر بخوانید: استایل خنک و راحت بهاره با مدل مانتوهای جلو بسته

استفاده از اکسسوری‌های متنوع از جمله زیورآلات طلایی به همراه کفش پاشنه بلند و کیف و شال مناسب می تواند برای مهمانی ها نیز استایل زیبایی داشته باشد.

شومیز و مانتو
استفاده از شومیز زیر مانتو های جلو باز متداول شده و برای بیشتر بانوان مورد پسند است. برای زیر مانتو، شومیز نخی برای حفظ هماهنگی با مانتو گزینه خوبی است، همچنین این شومیزهای تک رنگ به راحتی با مانتو و یا شلوار ست می شود. برای مانتو های طرح دار از شومیز های ساده و تک رنگ و برای مانتو های ساده از شومیز طرح دار استفاده کنید.

شومیز و دامن
ست دامن و شومیز یک ست کژوال است و بهتر است دامن‌ هایی که با شومیز استفاده می‌ شوند دامن های مجلسی باشد و جنسشان با جنس شومیز همخوانی داشته باشد. دامن جین کوتاه بهای با یک‌ شومیز طرح دار و یک صندل زنانه به زیبایی ست می شود. برای استایل کمی رسمی تر شومیز ساده حریر با یک دامن مجلسی شیک و کفش پاشنه بلند قابل هماهنگی است.

بیشتر بخوانید: 5 مدل تیشرت زنانه نخی تابستانه

شومیز و شلوارک 
در دورهمی ها و مهمانی های غیر رسمی و دوستانه، ترکیب‌ شومیز در کنار کت و شلوارک با انواع کفش‌ پاشنه بلند یا اسنیکر بسیار جذاب خواهد بود. این ترکیب با توجه به فصل و نوع مهمانی راحت و در عین حال زیباست و باز هم توصیه ادریس کویر انتخاب رنگ های مناسب و هماهنگ است.

شومیز مجلسی
این نوع شومیز راحت و شیک است جزو بهترین و اولین انتخاب ها برای مهمانی‌ ها و دورهمی‌ ها می باشد. ترکیب آن با یک دامن یا شلوار ساده استایل مجلسی جذابی خواهد داشت.

شومیز لی
شاید بتوان گفت شومیز لی یکی از ضروریات کمد هر خانمی است چون با هر تیپ و استایلی به راحتی هماهنگ می شود. این نوع شومیز‌ ها از پارچه‌ های نخی بدون طرح یا با طرح ‌های ساده دوخته شده و برای مهمانی های غیر رسمی و استایل خیابانی به عنوان ست با زیر مانتو های جلو باز بهاره و شلوار های جین بسیار زیبا و جذاب است.

بیشتر بخوانید: سفارش عمده تیشرت نخی مردانه 

شومیز حریر
مدل های شومیز زنانه شومیز حریر بسیار پرطرفدار است و به علت خنکی و راحتی گزینه بسیار مناسبی برای منزل و یا مهمانی های فصل بهار می باشد. شومیز حریر طرح دار در رنگ‌ های کمرنگ و پاستیلی در مهمانی ‌ها و دورهمی ها بسیار زیباست و می توان آن را با یک دامن یا شلوار چسبان تیره‌ ست کرد.

اینستاگرام ما: edris.kavir@

شومیز گیپور
شومیزهای گیپور خنک هستند و معمولا در قسمت های بالایی و نزدیک به گردن این لباس از جنس گیپور استفاده می شود. در قسمت آستین نیز می توان از گیپور استفاده کرد که لباس را زیباتر می کند. شومیز گیپور با شلوار جین لوله ای بسیار زیبا خواهد شد.

شومیز کراواتی
یکی از مدل‌ های پرطرفدار و جذاب شومیز کراواتی است و معمولا از پارچه حریر که کمی هم گشاد است و برای استایل رسمی مناسب می باشد دوخته می شود. این شومیز‌ها را می ‌توان با شلوار یا دامن‌ های مجلسی ست کرد. شومیزهای یقه کراواتی را با شلوارهای چسب هم می توان ست کرد.