🔱رنگ‌ های مناسب فصل بهار و تابستان - 03538216763

رنگ های مناسب بهار و تابستان معمولا روشن هستند و نور خورشید را منعکس می کند تا گرما کمتر بدن را اذیت کند و در عین حال جنس پارچه مناسب بهار و تابستان نازک و سبک است.

292

رنگ‌ های مناسب فصل بهار و تابستان

رنگ های مناسب بهار و تابستان معمولا روشن هستند و نور خورشید را منعکس می کند تا گرما کمتر بدن را اذیت کند و در عین حال جنس پارچه مناسب بهار و تابستان نازک و سبک است. در ترکیب رنگ هایی که استایل بهاره  تابستانه زیبایی می سازد می توان ترکیب رنگ آبی ملایم با گل بهی مرجانی را نام برد. ترکیب سبز با صورتی با یک کیف زنانه با رنگ روشن نیز بسیار جذاب خواهد بود.

ترکیب آبی فیروزه ای با رنگ های زرد یا صورتی نیز انتخاب مناسبی خواهد بود. صورتی یک رنگ بهاری است، صورتی ملایم برای خانم ها و آقایان مناسب است. 
در انتخاب رنگ مناسب چند نکته را بدانید، از جمله این که رنگ های گرم و سرد و خنثی کدامند تا بتوانید به راحتی ترکیب مناسب و زیبایی برای استایل خود بسازید. آبی رنگی سرد است و برای روزهای گرم انتخابی بسیار مناسب است، آبی روشن با سفید و یا طلایی به زیبایی هماهنگ می شود. رنگ سبز روشن نیز با شلوار جین سرمه ای پیشنهاد دیگر ادریس کویر است. قرمز و نارنجی جزو رنگ های گرم هستند و با رنگ های مشکی و سرمه ای بخوبی ترکیب می شوند.

بیشتر بخوانید: پارچه های مناسب فصل بهار 

11نکته برای انتخاب رنگ لباس بهاری
1-لباس‌هایی با استفاده از رنگ خنثی مانند خاکستری کم‌رنگ، کرم، سرمه‌ای روشن، آبی، شکلاتی صورتی کم‌رنگ و شتری می تواند در ترکیب رنگ های روشن و یا رنگ های گرم بسیار منحصر به فرد باشد.
2-ترکیب جین و رنگ شتری یک تضاد بسیار زیباست، از بین رنگ های خنثی، رنگ سفید را نیز در ترکیب رنگ لباسهایتان اضافه کنید. استفاده از اکسسوری های با رنگ خنثی نیز می تواند ترکیب رنگ مناسبی برای استایل شما خلق کند.
3-روش دیگر استفاده از دو رنگ خنثی و یک رنگ روشن است، به عنوان نمونه انتخاب رنگ‌های سفید، بژ یا سرمه‌ای به‌عنوان رنگ‌های خنثی با روسری، تی‌شرت یا کت با رنگ روشن ترکیب های بسیار زیادی می تواند داشته باشد.
4-لباس‌های راه‌راه نیز همیشه شیک و مد روز هستند. یک تی‌شرت راه‌راه و شلواری که به رنگ خطوط تی‌شرت در آن باشد، استایلی زیبا و متفاوت خواهد بود. لباس با طرح راه‌راه عمودی قد را بلندتر نشان می دهد.
5-از رنگ های گرم استفاده کنید. استفاده از سرمه‌ای با صورتی، لیمویی و فیروزه‌ای یا قرمز را امتحان کنید. مثلا می توانید این ترکیب برای لباس منزل نیز بسیار مناسب است.
6-سبز یکی از رنگ های پرطرفدار است، در این فصل ها می توانید به راحتی سبز را با کرم یا سفید و آبی روشن ترکیب کنید.
7-صورتی یک رنگ بهاری،ملایم و زیبا است که هم خانم ها و هم آقایان میتوانند از آن استفاده کنند مثلا خانم ها یک مانتوی صورتی و نخی برای روزهای بهاری داشته باشند و آقایان هم پیراهنی به رنگ صورتی ملایم.
8-رنگ سفید یکی از جذاب ترین رنگ ها برای فصل بهار و تابستان است که با ترکیب با لباس های دیگر به استایلتان زیبایی می بخشد.

بیشتر بخوانید: پارچه فیلامنت چه کاربردهایی دارد؟ 

9-از اکسسوری‌های با رنگ‌های متناسب با لباس ها استفاده کنید. نوع اکسسوری به استایل شما بستگی دارد. همچنین تیپ و نوع اندام خود را نیز در نظر بگیرید.

اینستاگرام ما: edris.kavir@

10-لباس های با طرح چاپ شده در کنار رنگ‌های آن متناسب با آن بسیار هوشمندانه و جذاب است. برای مثال، رنگ‌های مشکی، سبز لجنی و صورتی ارغوانی را همیشه استفاده نکنید چون استایل شما را کمی خسته‌کننده نشان می دهند.

11-اگر به تغییر رنگ لباس هایتان به رنگ های روشن یا درخشان عادت ندارید می توانید این کار را به آرامی انجام دهید تا دچار ترس یا عدم اعتماد به نفس نشوید و قرار نیست که برای لباس های جدید بیش از اندازه هزینه کنید. می توانید از لباس هایی که دارید انتخاب درستی داشته باشید و با خرید یک یا چند تکه لباس جدید و ترکیب آنها با لباس های قبلی استایل های زیبایی برای خود خلق کنید.

رنگ مناسب لباس خانم های لاغر اندام
یکی دیگر از مواردی که افراد لاغر و قد بلند باید به آن توجه داشته باشند رنگ لباس است، افراد لاغر باید از لباس های با رنگ روشن استفاده کنند. لباس هایی با رنگ تیره مانند مشکی و سرمه ای بدن را لاغرتر نشان می دهد و برای افراد چاق مناسب است.

بیشتر بخوانید: بهترین پارچه برای کت و شلوار زنانه که باید بشناسید 

شلوار مناسب خانم های لاغر اندام
خانم های لاغر اندام به هیچ عنوان از شلوارهای تنگ و چسبان استفاده نکنید، اما اگر بدن شما کمی در قسمت پاها حجم دارد می توانید از شلوار های کمی تنگ تر استفاده کنید.
بهترین انتخاب در زمینه شلوار برای افراد لاغر شلوارهای متوسط است، شلوارهای لوله تفنگی زیاد تنگ هستند و به ساق پا می چسبند پاها را لاغرتر نشان می دهد و برای افراد لاغر مناسب نیست.
شلوارهای دمپا برای افراد مختلف مناسب است و اگر از قسمت زانو به پایین گشاد تر باشد، در قسمت پایین شلوار قوس زیبایی به بدن می دهد و برای افراد لاغر و البته افراد چاق مناسب هستند. شلوار های طرح دار نیز پای شما را کوتاه تر نشان می دهد.
خانم های قد بلند می توانند ترکیب هایی مثل مانتوهای جلو باز در کنار شومیزهای چهارخانه یا جین بپوشند. با این مدل لباس پوشیدن نگاه مخاطب به بالاتنه معطوف خواهد شد. در فصل های پاییز و زمستان نیز استفاده از پافر یا هودی و یا بارانی برای ساخت یک مدل لباس چند لایه بسیار مناسب است.

رنگ مناسب لباس خانم های توپر
یکی از مواردی که برای افراد لاغر و قد بلند مناسب است و برای افراد چاق اشتباه و نامناسب، استفاده از لباس های با رنگ روشن است. لباس هایی با رنگ تیره مانند مشکی و سرمه ای بدن را لاغرتر نشان می دهد و برای افراد چاق مناسب است.

انتخاب شلوار مناسب خانم های توپر
خانم های درشت اندام نباید از شلوارهای گشاد استفاده کنند. شلوارهای پاچه کوتاه و فاق کوتاه نیز مناسب نیست، در این مدل از اندام استفاده از کمربند و اگر کمربند مدل دار باشد مناسب است. شلوارهای تفنگی و مخروطی برای تیپ اندامی با پایین تنه چاق مناسب نیست. شلوار جین، جذب و شلوار کبریتی باسن و پاها را حجیم تر نشان می دهند.